Monday, February 8, 2010

.::Cameron Highland::.

strawberry stick with chocolate...yummy!



shila main gila!



.::Strawberry Farm::.



Damn cool place!



Happynyer...baru2 ni shila g Cameron..ade r smggu lps...tp xilang lg rase fresh air kt sane..rase nk stay kt sane je..haha!2 pon kalu kawin ngan owg sane...kn?kn?haha...xramai yg g tp ade r 1 bus...(xramai lg???huh!)huhu...ok2..ramai la 2...tp mbe terapat yg g 2 kureng cket r...ramai yg xknl dari kenal...pape pon trip 2 fun glew!kt sane 2 asal jln je jumpe strawberry chocolate stick...pas2 plak ade la sorg minah ni glew plak kt benda alah 2..huhu!guess who??mmg trip cm2 yg aku harapkan...lg2 g ngan mbe yg fun n rapat ngan kite..plus,ni da last sem.saje je nk tggl memori manis ckit kt cni...slame ni shila asik lalui yg pahit je kt cni...shila da puas menangis...im also deserve 4 better one!akcely...shila xkisah pon trip g mane...yg penting org2 yg shila sayang ade dgn shila n we share everything 2gether..no matter how hard it is!

tell u what...kol 5 da sampai sane...sejok glew weh!sampai2 kitorg stay kt surau dekat ngan tapak night market kt sane...tp awal lg..so,kitorang jln2 r area c2 sambil amik fresh air...dkt 6.30 baru kitorg balik kt surau 2 n tunaikan kewajipan sbg seorang muslimah..huhu!pas solat 2 g breakfast...aku yg kebulur mase 2 bedal je nasi goreng die...seb bek sdp glew!haha...

Pas 2 g mane ea?ha..igt dah!pas breakfast 2 kitorg g Ladang Teh Boh...besh glew wei!environment die mmg superb..xpernah shila rase senyaman itu..haha...damn cool!

shila mmg ske travel...kalu ley nk beskn round 1 malaysia ni...bgge glew kalu dpt round malaysia tanpa modal yg byk...ramai yg xthn tgk brg kt tmpt owg...but not me..shila ley jew....kdg2 kene mrh ngan mbe2 coz xbeli pape tok dorg...sowie guys!im travel for experience purpose...not for shopping..kalu beli pon beli makanan jew coz nk energy tok berjalan...huhu!stakat ni je kowt for the tyme being...wait til next post k?chow~



No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.