Monday, March 22, 2010

.::GOOD BYE BTN..::.

Fuh!satu nafas lega dari shila...letih gilew wei balik dari Leadership Camping kt BTN, Kaki Bukit Perlis..tmpt die dkt je ngan Gua Kelam..igt da sem 6 xpayah da g Gua Kelam 2...tp kene gak g sbb gua 2 nk jumpe kitorg wat kali terakhir kowt...pas bes blaja ni confirm xdtg situ da...haha!muak wei...dulu tyme sem 2 everyweek kene g Gua Kelam wat aktiviti rekreasi kt sane...sumenya atas jasa baik En.Faizal yg amat memahami student2nye...huhu!credit for encik..huhu!tp skrg ni shila bkn nk ctew sal lecturer idaman ramai 2..shila nk story sal BTN atau name dlm IC nye..BIRO TATANEGARA..sayer rase sgt ltey skrg ni..mane xnye...letih aktiviti 1,letih makan 1..haha!gemok glew shila balik dari BTN ni...muke pon da rase kembang je...bdn apatah lagi..huhu!kitorg g dlm 3 clas DUP6,DHK3 ngan SHK4..camping ni wajib r tok sume clas yg amik cos keleadershipan...

Geram gilew..xpasal2 shila kene g camp...kt skolah dulu xckop ke g camping?shila ske g camping tp atas arrangement sendiri la..kalu g atas organisasi ni gile kentang ltey die...da 2 amik cuti aku plak 2...MENELANPAU sungguh r,,,bak kate fasi aku kt sane...huhu!kire sparuh minggu je shila cuti...da r ade big event kt putrajaya 2...rugi glew rugi!xkire nextyear shila nk g lagi...kalu xg as a visitor shila nk apply partime kt c2 gak...berbalik kpd topik utama kite...shila n dak2 clas g ri jumaat ri2 bersamaan 19 Mac 2010...ptg 2 sptotnye kitorg gerak dlm kol 2.30ptg..tp disebabkan ade satu je bus yg disediakan kitorg terpakse wat 2 trip..so,kene r tggu dlm 2 jam...tension glew!da r xde mood nk g camping sbb amik cuti kitorg pas2 kene tggu ag 2jam sblm 2nd trip sampai...shila mls r nk ctew details sgt sal program 2 sbb kalu nk detail sgt 4hari3mlm xbes...haha!

Ape yg menarik sal camping 2 of cos r grup shila...serius!xsangke dak2 ni sume friendly2..shila pon happy ngan dorg...dlm grup 2 shila sorg je DUP6...tp ade hikmah gak shila grup ngan dorg sbb kalu ade dak DUP6 yg len confirm shila asik berkepit je ngan dorg...pas2 nanti shila pon xknl grupmate sndiri...n yg paling besh grup kitorg ni diberi nama CARI JODOH...kumpulan paling pelik skali di BTN...org len sume wat name yg power2 kitog lepak je...haha!wat a funny..tp dlm hati kate kn besh kalu name grup ni TEMU JODOH...haha!(gelak gatal)...fasi die plak nmpk je serius tp kalu msk clas die xgelak mmg xsah la...ade skali 2 shila da xnk gelak da msk clas die...tp xbley r..die 2 wat lawak smpai gelak t'cium meja....haha!name die En.Nadzri...pas2 yg xtahan shila ley kantoi tdo dlm clas ngan die..malu glewwww!bkn shila sengaja nk tdo...mlm 2 mmg shila xley tdo...sal t'pkse b'jage mlm tyme aktiviti camping...kene plak die ctew sal politik...lg r shila mgantok!sape suh ctew...pas2 aku gak yg malu..huhu!n yg paling malu shila rase die yg ctew kt cik fazlinda yg ade student tdo dlm clas tyme LDK3 2...pas2 cik faz plak ctew kt crowd..padan muke kt aku!tdo ag dlm clas...huhu!

Pas 4 hari ktorg pon balik...tgk muke sume xsabar da nk balik...smpai je poli dlm kol 1lbey 2 shila pakat Qada' tdo...huhu!diharap bile bangun je dari tdo 2 kitorg pon berfikir secara waras sbb da bpe ari xtdo...sampai disini saje utk post shila yg membosankan ni...good bye BTN...pen-off!

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.