Monday, March 15, 2010

.::My Heart::.


You're my one true love this i know for sure,
When i get sick you're my only cure.

When I'm in darkness you're my only light,
When i was once blind
you were my sense of sight.

You opened up my eyes and helped me see,
How wonderful love could truly be.

You're always there for me and
I'll always be here for you,
Even when times get too tough and
you dont know what to do.

You taught me how to love,
you taught me how to share,
You taught me whats really important.....you taught me how to care.

We'll always be together,
even though we're apart,
Your my one true love and
you will always have "my heart."

2 comments:

Unknown said...

ni buah hati aku..dulu dia nk aku,,aku xnk dia
wahaha

shila suhaimi said...

kalu buah hati ko nape dulu ko tolak die?
mknenye die buah hati aku la bkn ko...lalala~

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.