Thursday, December 16, 2010

.::DAY 15::.

Challenge 15 : Put your iPod on shuffle. First 10 songs that play

Ipod? Aku mana la ada iPod ni. Home theatre ada la. haha!Walaupon aku peminat muzik tegar tapi takdelah sampai 24/7 nak sumbat telinga aku ni dengan muzik kan? Kat ofis aku da dengar kira ok la. Balik umah layan tv plak.hehe! Demi memenuhi cabaran kali ini aku senaraikan gak lagu pertama yang aku dengar hari ni kat favourite radio station aku. So, ni adalah 10 lagu pertama yang aku dengar kt ofis pagi tadi.

1. Love Story by Tailor Swift
2. Pump-it by BEP
3. If i had you by Adam Lambert.
4. Secret by One Republic
5. Teenage dream by Katy Perry
6. Just the way you are by Bruno Mars
7. So what by Pink
8. Nobody wanna see us together by Akon
9. Apologize by Timbaland ft. One Republic10. Mine by Taylor Swift

So, how? Bestkan semua lagu ni. That's why i prefer to listen Hitz.fm.



.::tAkrasaNakbeliPon.Hehe::.


Bicarasikacamata : Persahabatan yang sejati tak akan terputus walau seribu tahun tanpa pertemuan kerana sekali berkawan selamanya berkenalan.

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.