Saturday, December 4, 2010

.::Roni Rona Pancarona::.


Hey hey hey! Kenapa roni rona pancarona? Kenapa bukan rona roni makaroni? Haiya kakak aa...itu lona loni makaloni celita tibi lah itu sapa belakun blont palale..manna samma. Tengok amoi sebelah umah aku plak yang kena explain kat korang. (Eh, aku mana ada jiran cina...haha!) Roni rona pancarona ni plak event yang aku attend hari ni bertempat di Stadium Pancarona Presint 18. haha. Di situlah entri ini mendapat nama, Pehh! Meriah giler beb! satu famili aku masuk acara dan kalau nak senaraikan kat sini memang letihlah. Dah nama pon Family Day mestilah 1 famili xkan lak aku sorang je.hehe! Semua acara kot kitorang masuk dan bermacam-macam hadiah yang kitorang sapu. Minta maaf ye semua. hakhak! (Tuhan marah orang takbur shila...) uhuk!okok. Be humble now. Alhamdulillah rezeki Allah Ta'ala bak kata mak aku.

Dalam kehappeningan yang berlaku, datang plak seorang hamba Allah dari bumi Pilah turun ke bumi Putrajaya ni. Guess who??? kasik saspen sikit.

Taraaa...







.::thEfUturEteAchEr::.


.::mAzShiLa::.


.::OnEtWopOseBefOreGoinghOme::.


Haha. tak sangka lak orang pilah ni nak datang kan? even for a while jadik la sebab da lama sangat tak jumpa ko after school. Time amik result spm pon ko takde kan? sampai hati.huh! By the way, thank you so much sbb drop by. Hilang sikit rindu di hati. Akhir kata event hari tu berlangsung dengan meriahnya di bawah lindungan awan mendung.

Bicarasikacamata: Kagum dengan usaha kerajaan negeri Melaka bagi meningkatkan ketibaan pelancong luar. All the best!

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.