Friday, January 14, 2011

.::Hey Girlfriend, Happy Birthday!::.


I just know her. She just being my friend here. But i don't know how to say. She is something. And yesterday was her birthday. Selamat Ulang tahun kelahiran awak! Even baru kenal it doesn't mean kita tak boleh tak wish kat awak kan? Silap cuz i didn't bring along my camera. Kalau tak ley capture that Big Apples and wishing card yang kita bagi kat awak tu kan? Also our photo together and put it here. Last but not least, Happy Birthday Ifa Shadidada dudu didi...wek!haha. Amik la chocolate tok awak kat atas tuh. Hehuuu!

Bicarasikacamata : is wondering bila la jadual sebenar nak keluar ni? Mood nak blaja boleh hilang tau macam ni. sigh!

4 comments:

Ifa Islam said...

awwwwwwww~..sedap giler name i u bg neh ek..terharu asee..hehe..
thanks 4 da big apples n card dear!!..so touched..
xoxo!

shila suhaimi said...

my pleasure honey!afta this birthday i u bg the real BIG APPLE k?huhu!

Ifa Islam said...

wut u mean the real big apples hah

shila suhaimi said...

aiyak!buta geografi ke hape u ni?haha.
yg kat new york tula cyg oi...wek!

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.