Tuesday, June 28, 2011

::MataOhMata::


Morning all! Hari ni merupakan hari ke-2 aku duduk di kerusi empuk nih. Haih, da nama pon empuk kan so dia membuat aku sangat selesa dan mata mula terasa berat. Masih awal pagi. Mungkin sebab tido aku ta lena malam tadi. I don't even know why. Yang aku tau pasti aku akan terjaga malam dan dapat rasa mata aku ta lelap pon. Rasa macam terlelap 5-10 minit then terjaga balik. Dah 2 malam macam ni. Insomnia. How lah! Macam mana aku nak jalani daily routine aku cam biasa. 

Now da start keje and dah ada komitmen. Oh! Mata sila beri kerjasama okay? Bak kata Benjamin Franklin; The best of all medicines is resting and fasting. So do i. Mungkin sebab otak ni ta boleh berhenti berfikir kot. Banyak sangat benda nak fikir. Tu yang macam susah nak tido tu. Nak kacau orang nanti rasa cam selfish plak. Sigh. Dengan harapan malam ni aku dapat mimpi yang indah. Hope.





Bicarasikacamata : Berilah ruang untuk bahagia. Mereka juga manusia. 

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.