Friday, December 16, 2011

Chewahhh! Dah jadi designer ke cik shila kita neh...=)




First proposal - AMENDED!


Second Proposal - ACCEPTED!


Wahhh! aku ke design neh...eh mestilah! copyright reserved okayy! Tiba2 rasa nak challenge Hatta Dolmat..haha! ada hati ko ea shila? Ntah-ntah dia gelak je tengok design neh...huhu! gurau je kot..aku neh memang tade keje agaknya padahal assignment sume berlambak..study week plak seminggu je..ta reti-reti nak study ke?

Okok! neh last projek aku before study week la neh..nanti time exam confirm dah ta wat keje lain dah selain mengadap buku yang tebal menebal tu..


Okay..now kita masuk topic sebenar kita. Aku baru je siap proposal design t-shirt kelas aku...ni pon amatur je..tade software2 tok mereka cipta neh...apa yang ada dalam lappy neh aku redah je dan...keluarlah design yang tak berapa nak jadi neh...nama pon design je kan? Janji pak cik yang nak buat baju neh nanti tau apa yang kitorang nak berdasarkan design aku neh..


By the time, aku pon da propose design neh kat kelas dan dorang pon suka ngan design neh and now aku ley proceed dengan saiz dorang plak...hmmmm! ta sabar nak tunggu t-shirt neh siap..dorang kata nak pakai naik bas balik kampung hujung sem nanti...huhu! macam2...


Bicarasikacamata : Cuba sibukkan diri bagi melenyapkan lara di hati..=)

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.