Sunday, August 5, 2012

Joyah time!

Bila tengok member aku upload photo ni kat FB rasa nak update blog plaks..huhu! 
Even effect dia agak blurr yet i love this picca so much! kinda lovely and awesome photo. 
Ni lah member aku lepaking kalau balik rumah or time cuti semester.
 Dorang sangat sangat sangat JOYAH okayyy!
 Kalau lepak ngan dorang ni korang memang pecah perot tak tahan gelak. 
Bak kata kema anak tekak aku dah nak keluar dengan joyah korang ni. HAHAHA! 


Bila berjoyah tak hengat...when turn to taking photos..Cehhh!  Control nak mampuh!

Dah nama pon lepaking time bulan puasa so kitorang kurangkan sikit aktiviti berjoyah tu..menghormati bulan pose kateko..hahaha! In fact lya dah kahwin sekarang ni so encik hubby dah panggil alek. Event ditangguhkan.



Bicarasikacamata : Dorang ni sangat sangat menghiburkan hati aku. No hurt feelings okay.

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.