Wednesday, April 14, 2010

.::C0ngratulations to CHINTA GROUP TRAVEL::.

.::Members of Chinta Group Travel::.

Fuh..!lepas satu nafas lega...sowie Bee hari ni baru ade mase nk post entri kt cni...amik mase 2 hari gaks la nk bg btol2 ade tenaga balik...1 nafas je…nafas report lom ley lepas lg..huhu!n yg paling beshnye shila da wekend sebelum sampai masanya....haha!hari ni bersamaan rabu dan sok kamis kitorg xde clas disebabkan kesibukan lecturer jbtn yg terlampau la sibuknya...haha!shila ske...shila ske...ley rehatkan badan...okeh!ni la saat2 nya yg dinanti2kan...the making of trip 2 hari 1 malam expolrasi diri di Perak Darul Ridzuan...yehaaaa!!!wat a damn great experience!!!xpenah lg shila rase handle trip yg fun mcm ni...happy sgt bila participants yg follow trip shila ni berGEMBIRA waktu trip berlangsung...huhu!satu perasaan yg sukar digambarkan kerana telah berjaya menamatkan pengembaraan kt Perak ni...soemetimes 2 ley ckp PERAK???ade pe kt sane?hihi..2 dulu la...tp skrg tell u what...1st impression shila dgr sal perak ni shila mmg xtaw pape sal tourism kt cni...mmg buta perak la org kate...xexpect pon negeri ni menyimpan 1001 khazanah warisan sejarah dan alam yg mmg menarik untuk diceritakan...utk Lost World of Tambun mmg dari awal2 lagi shila da bg 4stars...tp tok destination hari ke-2 mcm Gua Tempurung...Kellie's Castle...mmg 2 tmpt ni realy impressed me...pas ni kalu nk develop package mmg 2 tmpt ni jd top 3 la...huhu!owh yar....lupe nk say thanks to all participants for ur supports n tanpa korg mmg trip ni xkn berjaya...thanks guys!kt cni amik kesempatan gaks nk mintak maaf if ade sbrg perkara yg xmemuaskan hati semua spjg trip berlangsung...Thanks a lot!terimalah T-shirt Chinta Group Travel 2 sbg tanda penghargaan kami kpd korg sume yg menyertai pakej kitorg ni..simpan leklok taw t-shirt 2..kenangan woo!huhu...kalu xpcaye tgk la pic yg shila attached skali bwh ni…






.::wajah-wajah yg penuh keceriaan::.


.::keseronokan yg melanda...tgk sempat lg bergambar dlm air...hihi::.


.::peserta2 yg gila gambar..huhu::.


.::organizer nk bergambar gaks!huhu...(pic ni aku curik kt FB k.kema...mintak curi ea kak...huhu!)::.

Especially thanks to kak kema n abg awin sbb sggup drive jauh2 dari putrajaya smate2 nk bg sokongan kt adik2 die ni...n sbbkn sokongan korg event ni berjaya dgn successnye...thanks guys!love u both..huhu!

.::pose dulu sebelum balik::.


.::Candid::.

tyme ni da nk balik da...tgk tshirt yg dorg pakai 2...ekslusif dari CGT...korg jage taw baju 2...xdapat kt tempat lain der...huhu!xtaw la dpt organize trip mcm ni lg x kn?besh sgt doe...hihi!

2 comments:

alkalili_112 said...

oiiitt..
gambar aku skit je..
letak la byk2..

shila suhaimi said...

yeke?aku tgk gambar ko la yg paling byk...besor lagi..hehe!

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.