Sunday, April 4, 2010

Masuk yg ni da 3 entri shila post rinie...xtaw r nape tp rase cm ade sumthing yg xluah lg...ade benda nk smbg...tp xtaw pe die...shila jiwa kacau la skrg..byk sgt benda running dlm kpale ni..tp nape xsetel2..argghhh!bile la nk bes study ni???kalu dulu xtaw nape shila ske sgt dok poli ni...kalu cuti sem 2 mmg xsabar la nk balik poli...tp skrg hati shila kt umah..xpon kt luar sane...shila mmg da xnk dok cni...kt sini hati shila xtenang...tp bkn sume benda wat shila xtng...ade yg ok...tp yg ok 2 ckit je...yg xok 2 byk plak...shila rase sem ni shila hipokrit sgt...shila xjadi diri shila sendiri...shila kene jd mcm yg org len nk..yg org len ske...knape shila xley jd diri shila sendiri?trok sgt ke shila ni?shila nk brubah..tp ke arah ape?nk shila brubah tp ke arah yg bkn diri shila...macam 2?ok lah...pn.rita baru je call mtk tolong die wat preparation tok konvo...nti la shila smbg len kali...shila g dulu k...pen-off!

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.