Wednesday, January 12, 2011

.::Hi UiTM, im Shila::.

Fuhh!!! Rasanya baru hari ni dapat menarik nafas kelegaan namun beban yang menggunung sentiasa menanti di depan mata. Tunggu untuk di galas sahaja. Sabtu. Hari yang sepatutnya aku berehat dari sebarang aktiviti kampus. Rupanya tidak, aku perlu menghadiri aktiviti yang dijalankan oleh fakulti aku la plak. Hari Orientasi la senang kira. Oh yeah, lupa nak intro sal tajuk kat atas tu. Im a newcomer in this campus life. i mean the real life of study which is in the UNIVERSITY. Taking a Bachelor of Administrative Science (Hons) here. Thank God for allowing me in. But there's so many things that i have to adapt in a short while. Everyday is about competition. Once i left one step behind, a thousand miles away aku ketinggalan. (oh my, jangan tinggal daku...lalala!)

Seminggu di sini membuatkan aku teringat pada poli. Pada kenangan lampau yang melampau.haha. Tempat aku menuntut ilmu diploma. Dua campus life yang sangat berbeza. No! I cannot turn the life back. For my mom and my family i have to move forward. Syukur i met lots of lovely friends here. im gonna love and miss them all one day.=)

Sorry i cant finish a entry in a day. Sangat banyak perkara untuk dikongsikan di sini. Percayalah, bahawa kita hanya mampu merancang dan...(korang sambunglah sendiri okay?hehe!)

After all, i might love to be in here. Dont want to get another college or campus that realy suitable one. Kerana konklusinya adalah aku suka menjadi seorang pelajar daripada seorang pekerja@coolie. Itulah yang sebenar-benarnya. Lalalalala....



.::tEngokTu.tAnggA2mEnujuKejayaan::.

Bicarasikacamata : Kehadiran sahabat-sahabat baru amat mengujakan diri ini untuk terus berjuang bersama mereka.

10 comments:

SAIDATUL MAISARAH MAT ISA said...

c0ngrats dpt msk uitm...
blaja rajin2 ye..
update la lagi bl0g..
nk tau latest st0ry :)

shila suhaimi said...

hey hey hey...
kak ngah!thanks!
bila lagi?jom la join shila kat sini...hehe!

SAIDATUL MAISARAH MAT ISA said...

MUET p0wn kngah xamek.. (saja alasan sbb mmg xmaw smbg degree)
cmna nk gi j0in shila kt sna..
gi melawat bley lah..hehe :)

shila suhaimi said...

awat xamek kak ngah,kak long,kak lang oi...?
walaupun xnk smbg degree just sediakan minyak sebelum jalan...huhu!

ha,nak mai melawat ka?
mai la...mai la..hehuuu!

SAIDATUL MAISARAH MAT ISA said...

sbb mmg plan xnk smbg dgree..
kena keja, byar utang yg berlambak2..
huhu...
lau nk amek p0wn, mybe pjj je k0t..
tp xtaw la thun bila..
np shila xnk smbg t0urism gak?

shila suhaimi said...

hurmm..panjang ceritanya.hehe!
bukan xnak smbg kak ngah tapi byk sgt halangan dia bila nk smbg..setelah menurun dan bertapa selama beberapa bulan akhirnya kami telah besepakat untuk menukar bidang...hehe!

tapi xjauh pon yg tersasar.its still about management syg...

abg din kite apa cite?

SAIDATUL MAISARAH MAT ISA said...

0wh..xpela..jnji smbg gak kan.
stdy brapa tahun plak nih?
pak din sihat..
ada kt raub..

shila suhaimi said...

3 tahun!peh...kuar2 da 25!
tua gile..bile ntah nak kawin...hehe!

SAIDATUL MAISARAH MAT ISA said...

0it2..
25 tu kira 0k lagi la..
nk lgkh bndul kakak2 ke?
hehe..

shila suhaimi said...

mana ada langkah bendul?
sblm 2 makesure kakak2 sume da kahwin k?
jgn siksa jiwa adik2 ni..haha!

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.