Sunday, March 27, 2011

::HappyWeddingDayAwinAkma::

 Morning readers! Like usual my entry will be posted a week after hari kejadian. First of all i would like to congrats kaka kesayangan saya yang selama ni berkongsi segala rasa, pegi berfoya-foya bersama, lepaking at mamak stall, talking to each other, singing at superstar karaoke, eating at RASA but sometimes NANDOS. Really miss that moments kaka! But now you're married. To someone that love you and deserve you better. Shila doakan kaka bahagia selamanya. Abg Awin jaga kaka leklok tau. Sampai sekarang shila macam tak percaya you guys are MARRIED! Yela dulu hingus pon shila yang lapkan. Huhu. Here i put some photos of bride and groom. Have a look.

 ::You'reBeautifulShazwaniAkma::

 ::EhSalahLentokKotJanganJelesMohdRazwin::

Last but not least, here is wedding gift from us. Home made special for Raja Sehari ni. Kaka makan tak? Mesti da kene belasah dengan sedara-mara and anak-anak buah kan? Anyway, wedding kaka hari tu sangat happening. Kaka pon sangat cantik. Macam tak percaya yang tu kaka. Makan pon sedap. Siap berulam-ulam lagi. Very close to nature. Tapi tak perasan la pulak if ada sambal belacan as your favourite kan? Akhir kata, bila nak bela anak sendiri? Ni asik bela anak kucing je..hehe!



 ::SpecialGiftOfChocolate::

Bicarasikacamata: Final exam just around the corner dan pastikan kesihatan anda berada di tahap yang memuaskan.

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.