Sunday, March 27, 2011

::CariRestoranJumpaMasjid::

 ::MasjidSultanSalahuddinAbdulAzizShah::

Entri kali ini amat menyentap hati kepada sesiapa yang berada di hari kejadian. Atau erti kata lain SENTAP. huhu! Lepas dari Wedding Kak Kema kitorang jalan-jalan la pusing Putrajaya jap pastu terus balik Shah Alam. Jarum jam hampir menunjukkan 6.00pm. Singgahlah Masjid untuk menunaikan solat asar. Ingat nak solat kat kolej je tapi sebab nak beli dinner cari la kedai makan nak makan jap. Tapi pusing punya pusing tak jumpa plak simpang nak ke restoran tu. Simpang masjid jumpa 2 3 kali tapi ta masuk. Disebabkan gagal menjejaki simpang ke restoran tu kitorang pon bermuhasabah diri dan terus ke masjid. Dah pergi masjid bukan terus solat. Sempat lagi pose sekeping dua. Huhu. Apa nak jadi lah budak-budak zaman sekarang ni. Alhamdulillah usai solat simpang yang dicari memunculkan diri. =)

::MaiIfaShiqinZatiShila::

::WeBelongTogether::

Tengok. Nice pose korang. I just love it. Thanks for being with me. After this kita lepaking lagi k? But before go far kita solat dulu keh? Hoho. Usai menunaikan solat asar hari tu we were heading to Restoran Pak Mal located at Seksyen 9. Apa yang special kat sana? Antara yang special bihun sup and mee kari. Kenapa dua je? Sebab aku penah makan yang ni je pon. Huhu. Dia ada banyak lagi menu macam masakan panas, western food and so on.

::MenyegarkanPerutDenganBihunSupPakMal::

Bicarasikacamata: Kesimpulannya disini adalah tiada panggilan yang penting selain panggilan Ilahi.

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.