Sunday, May 1, 2011

::MasihBelumBerakhirNamunIzinkanAkuBernafasSeketika::

Fuhhh! Tamat sudah minggu yang paling mencabar seumur hayat aku. Bernafas. Udara ditarik sedalam-dalamnya. Namun apakah kejayaannya pasti nanti? Oh, Mungkin ya dan mungkin tidak. Seminggu yang aku rasakan setahun lamanya. Don't u ever dare seat for the exam paper of 5 in one go? Each day. Aku sendiri tak berani weh. Tapi apa pilihan yang aku ada? Gila. Tapilah itulah hamparan kenyataan yang aku harus terima dengan hati yang terbuka tanpa ada sekelumit pon keluhan. Sepatutnya. Menanti hari konvokesyen dan exam yang berbaki. Bila fikir-fikirkan boleh masuk wad gila. Huhu. Nasib baik aku masih boleh berfikir secara rasional dengan adanya family and kawan-kawan yang aku sayang. Aku kena kuat. Aku yang besar ni kalau tak kuat malulah dengan semut kat bawah ni.=)



Bicarasikacamata : Harus cekal dalam menempuh alam persekolahan yang masih berbaki 2 tahun setengah.

7 comments:

SAIDATUL MAISARAH MAT ISA said...

gi konvo ek?

shila suhaimi said...

yan : thanks dear.keep supporting me keh!realy need that.=)

kak ngah : p tgk dari jauh jela...kuikuikui~

Anonymous said...

kak shila : gOoD lUcK!=)

shila suhaimi said...

anonymous : thanks for reading.keep following me k?=)

Mr.NS said...

best of luck.......

shila suhaimi said...

mr ns:support anda amat dihargai...=)

shila suhaimi said...

Mr.NS : thank you awak!

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.