Tuesday, August 14, 2012

Happy Birthday in advance to me


Happy Birthday IN ADVANCE to me! 
That was birthday present delivered to me a few days before my actual day...
Yang ke berapa? 
Ops! Sila teka sendiri.
Mungkin ada yang tau so pandai2 la simpan ye? Ngehhh3~
 Hadiah ni datang dari jauh kot kelantan gituwww...thanks beb! 
Susah2 je post bagai. Anyway aku appreciate efforts ko ni..
Tengok bawah ni...cute kan zirafah ni? Siap ada kad besday lagi...how sweet~ 
Jaranglah orang jauh nak post macam ni kat kita kan? 
Rezeki besday bulan posa kot tahun ni..
 From now onward...officially aku panggil dia CIK PAH...hehehe! Hi cik pah :) 



You are 23, shila! Yes i know.

Sweet 23 birthday card from friend of mine...
NURUL IZZATI MOHD UTAMA. 
Thanks again beb. Kretip sgt...huhu! Next year ada lagi tak? hahaha...


Hi, will u be my friend? Sure.

Comel kan kak pah ni? 
Okay pasneh awak teman saya balik kolej tau...
awak teman saya study..
awak teman saya tido..teman saya makan dan sebagainya...
Yay! Dah ada teman. hehehe~
So cute..macam tuan dia jugak..aceh! 


Bicarasikacamata : 1st time sambut birthday time bulan ramadhan..ada pengalaman yang tak dapat dilupakan.

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.