Tuesday, August 14, 2012

You are 23, Shila!





Bismillahirrahmanirrahim...
Alhamdulillah...dalam menyambut ramadhan kareem kali ni genap umur aku 23 tahun.
No worries because..
Age is just a number.
Allah masih panjangkan umur aku.
Semoga ramadhan kali ini membawa 1001 makna buatku sekeluarga.

Sambutan yang sangat sederhana buat aku.
Namun aku tetap bersyukur dan terharu kerana masih ada yang ingin sambut bersamaku
 walaupun dihalang dengan kepenatan berpuasa. 
Itu keberkatan namanya. Alhamdulillah.


Thanks for celebrating my birthday, dear!


Ifa shadida...im always story bout her here.
She is my BFF.
 Dialah orang yang bertanggungjawab yang menyambut birthday aku ni. 
Thanks a lot my dear. You are such a great friend!
Thats why i love u so much!
I terharu dengan usaha u nak surprise me walaupun tak berapa nak jadi..kahkahkah!
Anyway efforts tu ada.Tu yang penting kan u? 
Dan yang penting u berjaya buat i happy. 
Happy sangat sebab ada orang belanja makan...MANYAK!
Tak berjaya la mission i untuk diet puasa kali ni.
U siaplah...ni semua gara gara u!

Birthday girl :)

Eat me! Eat me! hihi


Bicarasikacamata : I know im getting older but i refuse to grow up.

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.