Wednesday, September 5, 2012

Naziha aka Izara Aishah

HOHOHO..apa khabar semua? Eh silap! Dah kena santau ke apa aku ni? Orang Islam kan elok bagi salam..Assalamualaikum semuanyaaaiii? hehehe! Korang sihat? Haruslah makin sihat. Mood raya tak habis lagi kan? Open house sana sini. Good. Good. Semoga ukhwah yang terjalin kekal selamanya. 

Ok cukup untuk mukadimah. Aku sekarang sementara menghitung hari balik kolej aku layan drama Naziha kat youtube ni haa. Kalau kat rumah aku lupa setiap Jumaat malam dia akan main kat tv. So aku pon bukan tengok tv sgt. Now layan terus episod by episod lagi best. Ta yah nak tunggu tunggu setiap minggu. Lambat. 


Sedap wei cerita ni. Lagi lagi Izara yang berlakon. Haha! Elok la tu..adik aku minat Anzalna. Aku minat gak Izara ni. Tapi takdelah fanatik. Sebab cerita ni je kot. Pas cerita ni habis habislah story pasal Izara ni. Hahaha! 





Meh aku sinopsiskan cerita ni sikit. Naziha dan Adam berkawan dari zaman sekolah. Dorang dah rancang untuk berkahwin. Dua dua family pon sangat rapat. Namun 3 hari sebelum tarikh pernikahan, Adam dan keluarganya meninggalkan kampung. Kenapa Adam meninggalkan kampung ya? Haa..saksikan kisah Naziha dan Adam setiap Jumaat jam 9.00malam di Slot Zehra TV3. Amboi. Agak agak dapat royalti tak? hahaha! 

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.