Wednesday, August 22, 2012

Beraya dengan orang seremban

Raya ke-4 aku menerima kunjungan dari sahabat handai. Jauh datang ni. Seremban je pon.  Kekeke. Anyway, thanks for coming guys. Tak sangka sampai gak korang kat rumah aku kan? Setahun tak jumpa kan? Except Acap sebab dia ada kes kes terpencil. Haha! Kebetulan yang happy ending sebab aku pon kebetulan tak pergi raya mana-mana hari ni. Rehat sehari sebab dari 1st raya sampai raya ke-3 aku dan family beraya sakan. Selagi tak malam memang tak reti nak balik rumah. Segala ribut petir kitorang redah untuk beraya. hehehe! 

Pasni aku tunggu kad korang je Inshaallah aku plak sampai Seremban tu..huhu! Kepada acap, anna, siza, amin, usop, mirul dan khai terima kasih sebab datang ye. Terharu mak korang datang jauh jauh ni. Terima kasih daun keladi, tahun depan datang lagiiiii...:)


Haaa...sila sila. Lauk bujang je...hehe!


Pose raya 2012. Lokasi Putrajaya.


Kepada rakan rakan blogger dan reader reader yang lain, jemputlah ke rumah ye. Pintu rumah aku sentiasa terbuka untuk korang. Jangan malu malu. Chow~

Bicarasikacamata : Raya raya pon aku sempat berblogging. Yeah!

1 comment:

Anonymous said...

Npe nme aku asik 1st je..haha..t tgu kad aku ea..

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.