Thursday, May 30, 2013

La tahzan..innallahamaana..:)

Allahurabbi...#tariknafassedalamnya
Alhamdulillah...segala puji bagi Allah.
Aku masih lagi mampu untuk bangkit
dari kejatuhan ini.

Berat sungguh ujian Mu ya Allah.
Aku redha.
Di kala aku bertekad untuk mengubah nasib diri
Rupanya aku ubah segalanya.
Aku tersungkur.

Apa erti sayang jika tiada erti kasih.
Apa erti sayang jika telinga makin pedih.

Kau bodoh shila.
Kau bodoh sebab kau biarkan segala tohmahan.
Kau bodoh sebab berlagak kuat.
Berlagak mampu buat segalanya.

Cukup!

Cukup aku lihat kau terseksa
Cukup untuk kau lontarkan segala yang kau rasa
Sesuka hati asalkan kau puas.
Memang salah aku. Sudah,

Apa yang terjadi dalam dunia ni memang salah aku.
Sebab apa? Sebab kau bodoh Shila

Jangan ingat aku bila diamkan segala
Kau dah cukup perfect.

Jangan ingat tak buat salah.
Sempurna pemudah kata.
Jangan ingat aku tak nampak apa yang menyakitkan hati.
Aku diam. Ya aku hanya perhati sejauh mana kau pergi.
Aku biarkan saja.

Sungguhpun aku masih cinta, kau ku biar pegi.
Semoga kau temui bahagia hakiki.




No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.