Wednesday, February 16, 2011

::Suatu Petang::

Happy Tuesday everyone! Dikesempatan ini juga saya ingin menyeru marilah kita sama-sama berselawat ke atas junjungan kita  Nabi Muhammad S.A.W sempena ulang tahun kelahiran baginda. Semoga di hari selasa yang tenang ini membawa kita kepada 1001 limpahan rahmat dari-Nya. 

Oh! what a backdated story. But i still wanna post it here. Its about last freaking bad friday. One of my babe don't wanna accompany me whereas i have to sleep alone at  my room because all of my lovely roomates going back home. How sad. But, no big deal. i have to be kuat semangat so that there's no need to ask people come and sleep with me anymore. Yes! i have to be strong!

Haha! and the story begin. Disebabkan we were awarded by cuti yang melambak-lambak tak cukup dengan semester break last week dorg bagi lagi cuti 4 hari kat student-student uitm ni. (4 hari termasuk weekend k? Saja wat gempak biar nampak banyak sikit). 

Suatu Petang, after ifa shadida tak dapat menyetelkan PTPTN beliau telah meninviteku keluar bagi melepaskan tekanan jiwa yang lara. Sapa plak dia ni kan? Tiba-tiba interframe dalam entri aku ni. Ah! nak tau cari lah sendiri. Outting with my babes adalah perkara yang paling aku suka dalam dunia ni. Nak tau kenapa? Sebab aku tak kisah pon korang nak pegi mana-mana janji mereka-mereka yang bersamaku adalah mereka yang bisa menggembirakan hatiku. Walla! (Ayat mintak pelempang...wek!)

 ::ZettyIfaShilaAbby::


myBabes!

Bicarasikacamata : Kebahagian hak milik bersama. Harus dikongsi supaya mereka tidak lupa cara untuk mengukir senyuman.

2 comments:

Ifa Islam said...

nak ke pelempang mukee tu..hihikk
aww~.....soo sweet!!..<3

shila suhaimi said...

ley gak!tapi asenye ta yah mintak pon da dapat da kan?wek!
Remember this,wherever n whenever with my babes is the greatest things in the world!<3

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.