Saturday, March 19, 2011

::PasarMalamJalanTuankuAbdulRahman::

Hey readers! Its all about last saturday. What was happened? Hoho! Tell u what, its time for wasting our time, money and energy. Lalala~ By the way, bukan macam tu la korang cuba fikir bila hari minggu mau buat apa lagi kalau tak hanging out here and there dengan memember kan? Tak gitu. Aku juak begitu bah. Setelah loan telah selamat di depositkan ke dalam akaun BANK ISLAM ku maka ia jua telah selamat disumbangkan di pasar malam jalan TAR. Jalan TAR? Macam interesting je.


::InilahDiaSyurgaMembeliBelahdiKualaLumpur::


::BilaDahBerniagaPastiAdaYangKepenatanSabarYeKak::

Ramai kot peniaga-peniaga khususnya dari Kuala Lumpur mencari rezeki halal dorang dengan berniaga kat Jalan TAR ni. Femes kot tempat ni. Ada apa dekat sana? Korang kena pergi and rasai sendiri kemeriahannya. Sapa yang datang KL tapi tak datang sini memang rugi la. Macam kat Kelantan kan dorang akan cari Pasar Siti Khadijah. Terengganu Pasar Payang. Perlis Padang Besar. Kalau KL Jalan TAR. Kira aku nak banggalah ni coz KL ada gak tempat-tempat shopping murah macam ni. Untuk kedatangan aku ke Jalan TAR kali ini ditemani oleh member kolej aku yang setia menemani aku ke mana saja. Thanks guys! You're RAWKS! Best gak kan sekali sekala dapat shopping murah cam ni. Ada orang tu request nak datang lagi pas dapat LOAN...i'll wait honeyh! Anyway, ada orang tu mengidam McNugget. So, kita pekene McD lu.

 ::ZatiIfa::

::ShilaShiqin::

Pehhh! Sempat gak la sambar baju sehelai dua kat sana. Murah kot. Memember aku pon tak kurang hebatnya menyoppingkan diri mereka. Alamak! dah tulis entri ni lupa lak nak cite sal ROJAK SINGAPORE kat pasar malam ni. Memang terbaik. Sampai sekarang ni aku tak dapat lupa rasa dia. Even that was my first time. Pasni kalu pergi lagi akan ku jejaki makanan ini dulu baru shopping. Lupa nak amik gambar dia. Rugi rugi. kalau tak leh wat free promotion kat sini. Almaklumlah langit mendung membuatkan kitorang kelam kabut dalam bab membeli. Asal cantik sambar je. Asal nampak sedap beli je.Tak belek lama dah pasal nak hujan. Pape pon kitorang dapat beli dengan jayanya apa yang berhajat di hati. 

Bicarasikacamata : Home sweet home. Entry will be posted upon back home.

2 comments:

akmalul habib said...

owh..
cmtu rupenyer pasar malam tuanku abdul rahman ye..
hikhikhik..

shila suhaimi said...

akmalul:iye..macam tula, macam mana lagi?
saje je kema ni padahal dia da pegi situ..wek!

yan:owite dear.will be visited soon.=)

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.