Friday, September 9, 2011

.::Hari rabu yang menyegarkan::.

Hari rabu yang sangat menyegarkan. 
Disebabkan aku last minggu neh 
so dak-dak opis ajak aku lunch kat luar. 
Nak celebrate la kononnya. 
Aku pon dah orang ajak tu polo jela. 
Nama pon nak pi melantak.
 Haruslah menghadirkan diri. heeeee~

Hari tu Lunch dengan officemate kat 
Garden Restaurant, Alamanda.
 Restoran ni baru je buka kat Alamanda Putrajaya neh.
 Branch terbesar dia kat Mid Valley. 
Aku nak cakap banyak pon tak besh...so, enjoy the photos!

Mempersembahkan...Garden Restaurant!


Wahhh! ni konsep dia...restoran dalam taman.

Rambang mata pilih menu la tu...=)

Pose kat kusi cantik...kak sue n nick!


Prawn Spagetthi..heeee~ Pilihan kak sue n kak norin.

Ni nick punya...apa ntah nama dia ta ingat!=P


This is mine...Chicken Lasagna. Sangat sedap okayy!

Dekorasi yang menarik.

Memang cantik.

Macam dalam rumah.


Last shoot sebelum balik.

Ni restoran baru tau kat alamanda tu. Lokasi dekat dengan boling tapi belah luar. Sangat sesuai untuk apa-apa celebration or nak meraikan kawan-kawan kita. Mood pon otomatik bertukar jadi sangat romantik. How sweet~ 

Last word, thanks guys kerana sudi untuk meraikan farewell untuk aku neh. Korang sangat sweet okayy. Tak sangka lak masih ada yang sudi mengadakan jamuan perpisahan ini walaupun kecil-kecilan...heeee! Rasa sangat bahagia sekejap. Thanks for everything. Later-later kita keep in touch okayy! Sayang korang ketat-ketat...take care all!babai~

Bicarasikacamata : Terasa nak bawak seseorang yang istimewa ke restoran ni. Mesti romantik kan!

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.