Sunday, November 27, 2011

Percubaan Pertama...FELT CRAFT!

Setelah menyepi sekian lama...now i'm back! apa citer la blog aku sekarang neh..bersarang berdebu habis gara-gara tuan rumah dia busy dengan study. Nak wat camne kan nak hidup terang benderang di masa depan kene kuat sikit..hehe! by the way untuk menerangkan lagi lampu yang sedia ada tu bagi menyuluh setiap ruang yang ada aku pon mula terfikir nak berjinak-jinak wat bisnes kecil-kecilan..leh la wat tambah poket money aku dok kolej neh.. idea neh datang dari partner aku..Ifa Islam. So, dengan kemahiran yang tak berapa nak ada aku pon join jela...belajar sikit-sikit mana yang ta reti tu. Korang pikir bisnes apa aku buat? jeng..jeng..jeng!



Untuk si dia.

Ladybird-shaped

Ice-cream shaped

Sedapnyeeee...=P


In progress..Tempahan nama dari Asma Husin..=)



Nak gantung dalam kereta pon boleh.


percubaan pertama dari Ifa Islam.



Inilah hasilnya

So for those who are interested in our felt craft..korang leh pm Shila Suhaimi or Ifa Islam kat facebook. Oklah daaaa...Happy working to me..=)

Bicarasikacamata : Belum ada untung...=)

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.