Sunday, November 27, 2011

Delivery service

Selamat tengahari korang! dah lunch ke? Aku gak yang lom lunch ag..time neh la mula terpikir tade orang ke nak wat delivery service??? Aku ta lapa tapi takot makanan kat cafe tu abes...macam semalam aku terpaksa post-pone lunch aku pegi dinner...sebabnya??? sebab aku turun lunch pon dah kol 2pm..boleh makanan kat cafe tu abes..mana tak abes kalau dah dua cafe je yang bukak..aiyak!

 Aku pon dengan malas naik bilik balik ingat nak amik Bit-bit kad ngan tukar baju sebab nak gi makan kat seksyen 2..last-last ujan plak! Makan roti la jawabnyaaa...uwaaaa! Disebabkan ujan turun dengan nyamannya aku pon tido bagi menghilangkan rasa lapar tu..wakaka...hambek ko! kol 5pm baru aku bangun...paling besh bangon-bangon teros siap pi makan..


Alamak! disebabkan lapar tahap dewa aku pon tak sempat nak snap gambar nasi goreng cili padi yang banyaknya tak hengat tu untuk diupload kat sini...hihihihi! Untuk hari ni aku masih malas nak turun cafe tu...sebab assignment melambak! Korang makan apa ea? Ingat-ingatlah aku kat sini sama noh...Oklah! Nak sambung wat assingment...bai!



Bicarasikacamata : Nasib baik presentation ECO 415 post-pone!

No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.