Thursday, December 2, 2010

.::DAY 03::.


Hey guys! Tell you what. Hari ni da 3hb Disember kan? How do you feel about this challenge so far? Mesti berkobar-kobar untuk meneruskan cabaran demi cabaran kan...all the best!


.::Theatre Competition::.


Challenge 3 : A picture of you and your friends

Hey hey hey! Look at the picture above. I love this photo damn much. Guess what the story of? Aku gerenti mesti korang da taw kan? (yela sebab aku da label kat bawah tu..huh!) Especialy ex-classmates aku...(tu pon kalau korang baca surf blog aku la kan..) cuba cari aku dalam gambar ni...senang kan? Akulah yang berbaju sekolah di situ..cute x?cute x? (jangan ada yang dengki di sana okay?) gambar ni kitorang amik lepas pertandingan teater tu..tengok semua sedang cuba menggayakan watak masing-masing...termasuklah aku yang berada di tengah ketika itu.

Okay, let the story begin. Dalam teater tu aku pegang watak budak sekolah. Nak kata baik 2 xkot..haha! Aku berlakon watak antagonis sebagai Rina. Rina ni dia minat plak kt mamat handsome sebelah aku dalam gambar 2.(Don't get me wrong okay? Dalam cerita ni je. Lakonan semata-mata di situ.) Akan tetapi mamat tu tak minat kat aku. Ops! Lupa plak nak introduce sebentar tadi...mamat tu nama dia Shah and dalam teater ni nama dia Awang Kassim..(Apa punya kampung daa nama dia..tapi memang kampong pon haha!) Okaylah..kalau aku cerita dari A to Z sal teater ni sampai 31hb pon tak habis...cabaran-cabaran yang lain plak camne kan? takkan nak abaikan plak...be fair okay? Oleh yang demikian aku memendekkan je apa yang panjang...

Drama ini dibintang dan bulankan oleh >> Sila rujuk photo di atas. (Pandai-pandai la korang cari berdasarkan watak yang diberi..haha!)

Shah@Awang Kassim (Paling handsome mestilah hero..yucks!)
Wun Wei@Tania (Heroin yang comel)
Hani@ Datin Sally (Mak datin yang angkuh tapi manja ngan laki dia ni...hehe!)
El@Datuk Megat (Ahli perniagaan/bapak si tania)
Botak@Awang Bakhil (Pembengis dia ni)
Farah@Bini Awang Bakhil (Kene ikut je cakap laki)
Che Nab@Mak Nab (Mak cik kantin merangkap mak aku)
Aku@Rina (Budak sekolah/anak mak nab..jahat dia ni..hehe!)
Aini@Cikgu Disiplin (Takot wooo..garang dia ni)
Ott@Cikgu besar (Ala...hai!cikgu besar yang kecik)
Kak Bie@tukang cuci 1 (Melodi!)
Zira@tukang cuci 2 (Kalau kak bie melodi dia ni michelle yeoh)
Saeidah@pekerja kantin/anak si awang(Banyak income ni sbb byk sgt watak..hehe)
Kema@pemutarbelit cerita (Tukang cerita)



.::Gambar ini diupload atas permintaan seseorang::.


Bicarasikacamata : Pagi-pagi lagi ada orang YM aku habaq assignment dia dah siap. Hey pigi dah! tapi dalam hati hish tak boleh jadi ni.











4 comments:

.::SayangKemA::. said...

hahahahaha!!! tercabar sudah...wek!hehe...

gambar budak skolah cute la...hohoho!

shila suhaimi said...

haha!xdan nk habaq blog update dia da komen!haha...

alkalili_112 said...

weiii!!
sapa suh ko upl0ad haa??

shila suhaimi said...

haha,beb...kak kema yang suruh.mintak izin uppelod ye?hehe!

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.