Thursday, December 2, 2010

.::DAY 06::.

Challenge 6 : Favourite superhero and why?


Finally, entri yang ditunggu-tunggu telah tiba dengan kacaknya. Cabaran bagi hari yang ke-6. Nilah entri yang dapat menangkap mata aku ketika pertama kalinya aku mendapat tawaran cabaran bulan doblas ni dan kerana ia jualah aku menerima cabran ini. Siapakah superhero anda dan terangkan pilihan hati anda di sini. Ehem..ehem! Aku berdehem macam orang sakit tekak. Sebelum tu aku nak tanya korang dulu. Korang minat sape weh? Aku ada minat sorang superhero yang takde pusat ni. Haha! mesti korang dah dapat teka kan? So, xpayah la aku story panjang-panjang kan? Aku pon konpius dia ni superhero ke? Biarlah kalau x pon. Janji aku minat dia. Aku minat dia bukan sebab dia kuat ke apa. Aku minat sebab dia ni genius dan super kacak.



.::siapakahJejakaMistEriIni?::.


Mesti korang da boleh teka kan? haha. Bijak! Meeeemang bijak! (Yela-yela aku bagi full image dia. Amaran keras! Jangan tenung lama-lama okay?

Pehh! Aku ni tak pandai nak berangan. Aku tak mintak dia ni jadi laki aku apatah lagi nak minta dia jadi putera raja yang datang merescue puterinya (iaitu aku) menentang kejahatan perempuan sihir. (Apa kau mencarut ni shila?) Tapi dapat tengok live skali pon jadilah. Dalam mimpi pon xkisah janji jumpa. hehe! Kepada Mr. Super Kacak ku semoga dikau terus sukses dalam duniamu kerana aku sedar dunia kita berbeza bak pipit dengan enggang dan umpama semut dan gajah...eh, boleh ke? Ah, kasik bedallah. Berbahagialah hendaknya dan kenang daku dalam doamu. Walla!


.::mR.sUperKacak::.


Bicarasikacamata : Aku suka jugak Tom Welling berkemeja kotak-kotak tanpa sut supermannya. =P



No comments:

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.