Thursday, December 2, 2010

.::DAY 09::.

Challenge 9 : Something you're proud of in the past few days

Hello my dear friends! I gotta share with u something. Its about my BFFs. aku dapat berita ni pon semalam. Tahniah aku ucapkan kepada BFF aku 2 orang ni yang juga merangkap kembar aku Nurul Izzati Mohd Utama dan Nor Aziela Mohd Nasir coz dapat menjejakkan kaki ke universiti. Itukan yang korang mimpi-mimpi selama ni. Mimpi aku je tak jadi kenyataan lagi. Congratulations guys! (Eh eh nak gak wish dalam english kan?) Itu lebih afdal.hehe! Aku bangga giler dengan korang. Walaupun aku masih di sini tanpa apa-apa utusan aku doakan kalian terus sukses dalam bidang baru yang korang pertaruhkan jiwa dan raga. Aku taw korang boleh wat lebih baik dari aku, lebih baik dari sebelum ini. Korang siap-siapkanlah diri berhadapan dengan onak duri yang sentiasa beranjau dalam sana okay? Ada apa-apa masalah korang carilah aku bukan jauh pon Shah Alam dengan Putrajaya ni kan? Dah ada kat Shah Alam nanti rajin-rajin la drop by k? Dah jadi student IPTA jangan lupa kerani cabok ni taw?hehe. Akhir kata, SELAMAT BERGELAR MAHASISWI! Im gonna miss our moment together at poli dan saat-saat kita bersama.

Bicarasikacamata: Masih menunggu berita baik dari sahabat-sahabat yang lain.

2 comments:

alkalili_112 said...

Dont be sad my FWEN..
u still hve a chance..
always pray 4 u to be here wif me..
we still hve a l0t things 2 do 2gether rite..
n we pr0mised to fight it 2gether..
DONT WORRY..
there's must be s0mething 0uthere dat we d0nt know..
AJA!AJA!FIGHTING!!!

shila suhaimi said...

mana ada sedih beb..
of course aku happy for u both.
if xstudy skali pon we are still friend ryte?
nanti rajin-rajin aku lawat r ko kat shah alam 2...hehe!btw,thanks for your praying.TQVM!

.::abOut mE::.

My photo
Putrajaya, Malaysia
im nobody

.::Let's check this out::.

Hello there! Let me intro myself first. Dalam ic nama aku NUR ASILAH SUHAIMI but everyone out there call me shila. Lately, i found out yang aktiviti berblogging ni sangat sesuai dengan jiwa aku sekarang. Kalau sebelum ni aku lagi prefer berfacebooking but sekarang ni aku takde jiwa la kat FB tu. Drop by pon kejap-kejap je...hehe!

Dalam mencari diri sendiri ni banyak perkara baru yang aku jumpa. Mungkin dengan menulis di sini aku rasa puas dengan diri aku yang selama ni kelam mencari konklusi. Kerana secara lisannya, mungkin aku agak sukar untuk meluahkan kata-kata. Segala rasa yang dialami akan dicoretkan di sini untuk kepuasan diri dan tatapan bersama. Bingkisan mereka juga amatlah dihargai. Konklusinya, dengan rasa rendah diri saya mengalu-alukan ketibaan dan perkongsian rasa anda ke halaman ini.